Müşteri hizmetleri çoklu platform entegrasyon hizmeti
HappyFox bir müşteri hizmetleri otomasyon hizmetidir. Kolay ekip çalışması için gelen müşteri hizmetleri isteklerini bulut tabanlı sistemdeki destek taleplerine entegre edin.
Doğal görüşme
Bir ana bilet merkezi etrafında düzenlenen HappyFox, kolay müşteri görüşmeleri için işletmenize gelen tüm mesajları tek bir yerde düzenler. Metinleri, Facebook mesajlarını, e-postaları ve daha fazlasını tek bir birleşik bilette birleştirin. Her bir bilete yanıt için bir öncelik ve bir zaman çerçevesi verilebilir, bu da organize bir yanıt planı ve her temsilcinin sorumluluğu için daha fazla netlik yaratır. Yöneticilerin yanıt sürelerini ve mesaj seçeneklerini gözden geçirme seçeneği vardır, bu da müşteri hizmetleri yönetimine ilişkin daha kapsamlı bir görünüm sağlar. Biletler ayrıca düzenlenebilir, tümü olmasa da bazıları tarafından erişilebilir, bir grup bireyle gruplandırılabilir veya standart yanıtlarla yanıtlanabilir. Sesli aramalar kaydedilebilir ve bir bilete uygulanabilir. Genel olarak, HappyFox, kullanıcı basitliği etrafında tasarlanmış sağlam bir platformdur ve bir işletme için akıcı bir müşteri hizmeti sağlayabilir. En büyük gücü, personel hakkında biletler kadar bilgi veren arka uç yönetim verileridir.
Herhangi bir yerde, her neyse
HappyFox, gelen müşteri diyaloglarının çeşitliliğini yönetmesi basit bir sistemde düzenlemenin akıllıca bir yoludur. Bir dizi ekstra, hızla vazgeçilmez hale gelen dinamik bir çalışma alanı sağlar.
HappyFox hakkında kullanıcı değerlendirmeleri
Eğer HappyFox denediniz mi? Düşüncelerinizi bırakın siz olun!